donderdag 24 februari 2011

Verslaafd

Mijn leven bestaat uit periodes. Periodes die niet genummerd of getiteld zijn. Volgens mij kun je ze opdelen in etenswaren. Iedereen zal dat wel hebben, maar volgens mij gaat dit bij mij echt ver.
Momenteel zit ik in mijn sterrenmuntthee-periode. Dat klinkt gek, maar ik drink het echt veel. Het is een tijdelijke verslaving.
Misschien ben ik wel verslaafd aan verslavingen zelf. Ik moet steeds iets hebben waar ik IEDERE keer als ik me verveel op kan terugvallen. Gewoon als ik ergens aan denk, daaraan denk. Als ik even zit, dat ga doen.
Vaak is dat eten. Dan koop ik een zak van iets, en dan neem ik die altijd mee. Sommige verslavingen zijn chronisch. Als ik dan even zonder verslaving zit, of ik ben nog zoekende naar mijn volgende verslaving, dan val ik terug op de dingen die ik altijd doe. Waar ik altijd verslaafd aan ben.
Ik vermoed dat andere mensen dit gewoon gewoontes noemen.
Ik niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten